עידן המנעולן שירותי פריצה

בקרת כניסה, קודנים ואינטרקום

התקנת קודנים

עידן המנעולן מספק שירותי התקנת אינטרקום וקודנים מכל הסוגים, משולבים מצלמות ומסכים חכמים. כך למשל, תוכלו למצוא אצלנו קודן לשער כניסה, בו תוכלו לתקשר עם האורח ואפילו לראות אותו.

קודן זה משולב מצלמה באיכות גבוהה, ישנו מסך חכם בו לחצן פתיחה ועוד.
קודן מסוג זה פופולרי מאוד בקרב בתי קרקע, שערי כניסה ובנייני מגורים חדשים.

בקרת כניסה מאפשרת לבעלי הנכס למנוע כניסה של מי שאינו מורשה כניסה, בין אם זה במקום העבודה או בית ספר, ובין אם זה בית פרטי, בניין מגורים ועוד.

בקודנים ישנן אפשרויות רבות לשלב שלט פתיחה מרחוק, כפתור פתיחה נוסף, צ'יפ פתיחה או פתיחה של המנעול חשמלי על ידי אפליקציה מרחוק.

בעידן המנעולן תקבלו מחירים הוגנים, שרות אדיב ואחריות יצרן על המוצר. לאחר התקנה תקבלו הדרכה מלאה על הקודן, המצלמה, האינטרקום וכלל המוצרים הנלווים.

אנו בעידן המנעולן נדע על פי הצרכים של הלקוח להתאים לו את המערכת המתאימה ביותר שתיתן לו את המענה הנכון ותאפשר לו לנהל את בקרת הכניסה שלו בצורה הנוחה והבטוחה ביותר.

אצלנו תמצאו מגוון בקרות כניסה מהמתקדמות בשוק, מערכות זיהוי פנים, טביעת אצבע, אינטרקום ip, אינטרקום לבניינים, קודנים ואינטרקום לשערים חשמליים, אפשריות פתיחה מרחוק, פתיחה סלולרית .

עידן המנעולן הוא מנעולן מוסמך ובאישור משטרת ישראל, יודע לספק מגוון עבודות מנעולנות, טכנאי איטרקום, קודנים ומתח נמוך.

"קודם כל הוא משרה לנו תחושת ביטחון, אפשר לראות מי נמצא מחוץ לשער ומבקש להיכנס. ובכלל, עכשיו כבר לא מפתיעים אותם כשאנחנו לא מוכנים"